Grupa Volkswagen rozpoczyna wielką ofensywę produktową na Auto Shanghai 2025, zaoferuje inteligentne, w pełni połączone pojazdy dla rynku chińskiego

  • Salon Auto Shanghai 2025 to ważny kamień milowy dla Grupy Volkswagen: podczas wydarzenia zadebiutują pierwsze modele Volkswagena i nowej marki AUDI, które zostały opracowane zgodnie ze strategią „W Chinach, dla Chin” („In China, for China”)
  • Siedem światowych premier, w tym pięć inteligentnych, w pełni skomunikowanych pojazdów nowej generacji (ICV), zademonstruje innowacyjną moc silnych marek Grupy
  • Dzięki opracowanemu specjalnie dla Chin własnemu, wysoce zautomatyzowanemu systemowi jazdy opartemu na sztucznej inteligencji, Volkswagen wyznacza nowe standardy predykcyjnego, zbliżonego do ludzkiego, zachowania podczas jazdy, które zapewnia maksymalny komfort i bezpieczeństwo we wszystkich scenariuszach ruchu drogowego
  • Oliver Blume, prezes zarządu Grupy Volkswagen: „Chiny są ważnym rynkiem dla Grupy Volkswagen. Dwa lata temu zmieniliśmy naszą strategię. Osiągnęliśmy postęp szybciej niż planowaliśmy. Nasze produkty są dostosowane do potrzeb chińskich klientów: z przejrzystym językiem projektowania i najnowocześniejszymi technologiami. Salon Shanghai Auto Show jest kolejnym kamieniem milowym na naszej drodze: do 2035 roku chcemy być globalnym liderem technologicznym w przemyśle motoryzacyjnym
  • Ralf Brandstätter, członek zarządu Grupy Volkswagen w Chinach: „Dzięki naszej silnej strategii ‘W Chinach, dla Chin’ zmieniamy system dostaw w Państwie Środka. Imponującym dowodem są prezentowane podczas Auto Shanghai pierwsze modele nowej marki AUDI i marki Volkswagen, opracowane w całości w Chinach dla Chin, które wkrótce zostaną wprowadzone na rynek. Tym samym Volkswagen Group China rozpoczyna największą w historii ofensywę związaną z pojazdami ICV. Do 2027 roku wprowadzimy na rynek około 20 w pełni elektrycznych i zelektryfikowanych modeli, wyposażonych w najnowocześniejsze technologie i przełomowe systemy wysoce zautomatyzowanej jazdy. W ten sposób otwieramy atrakcyjne segmenty rynku i przejmujemy wiodącą rolę w erze ICV w Chinach”

Poznań, 14 kwietnia 2025 r. – Strategia Grupy Volkswagen „W Chinach, dla Chin” pokazuje swoje możliwości: pierwsze pojazdy opracowane w całości w Chinach dla chińskich klientów zadebiutują podczas salonu Auto Shanghai 2025 i wkrótce trafią na rynek. Modele nowej marki AUDI i marki Volkswagen to imponująca demonstracja szybkiej transformacji Grupy. W Szanghaju Grupa Volkswagen zaprezentuje łącznie siedem światowych premier. Kolejna generacja inteligentnych, w pełni połączonych pojazdów (ICV) otworzy nowe segmenty rynku i grupy klientów na wysoce konkurencyjnym rynku chińskim.

Podane dane dotyczące zużycia paliwa i emisji spalin nie odnoszą się do pojedynczego pojazdu i nie stanowią części oferty, lecz służą wyłącznie do porównania różnych pojazdów. Dodatkowe wyposażenie i akcesoria (w tym rozmiar opon itp.) mogą w zauważalny sposób zmieniać istotne parametry pojazdu, takie jak masa, opory toczenia i aerodynamika, co przekłada się na zużycie paliwa/energii, emisję CO2 i właściwości jezdne pojazdu; dotyczy to także warunków pogodowych i drogowych oraz stylu jazdy kierowcy. Więcej informacji na temat oficjalnych danych dotyczących zużycia paliwa i emisji CO2 dla nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku po zużyciu paliwa, emisji CO2 i zużyciu energii dla nowych modeli samochodów osobowych”, który jest dostępny bezpłatnie we wszystkich salonach sprzedaży oraz w DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, D-73760 Ostfildern, Niemcy oraz na stronie www.dat.de/co2.