Škoda
Z tradycjami sięgającymi 130 lat, Skoda podąża w kierunku elektromobilności. Oferując to, co najlepsze z obu światów – napęd spalinowy i elektryczny – czeski producent samochodów zaspokaja globalne zapotrzebowanie klientów na przystępną, wydajną mobilność, zarówno pod względem układu napędowego, jak i wariantów nadwozia.
Mlada Boleslav, Czechy
Od
1895
Pracownicy
ok. 40 000
To, co wyróżnia Skodę, to wyjątkowy stosunek jakości do ceny, wysoka jakość i funkcjonalność w połączeniu z intuicyjną obsługą. Portfolio producenta obejmuje pojazdy w pełni elektryczne, hybrydy plug-in i mild hybrid, a także wysoce wydajne modele z silnikami spalinowymi. Dzięki temu Skoda może zaspokoić zróżnicowane potrzeby klientów na wszystkich rynkach. Przyszłość marki jest coraz bardziej elektryczna, jasno określona w mapie drogowej elektromobilności, która obejmuje wprowadzenie na rynek w nadchodzących latach sześciu całkowicie nowych modeli elektrycznych. W okresie przejściowym nowoczesne i wydajne silniki spalinowe, wraz z najnowocześniejszymi hybrydami plug-in i mild, pozostaną ważnymi filarami działalności Skody. Celem firmy jest stanie się wiodącą marką dla aktywnych i zorientowanych na funkcjonalność klientów, zarówno w Europie, jak i na szybko rozwijających się rynkach.
Skoda dalej rozszerza swój globalny zasięg: jako integralna część grupy marek Core (marki wolumenowe Grupy Volkswagen), Skoda wykorzystuje swoje doświadczenie na wrażliwych cenowo rynkach wzrostu i wnosi know-how, aby uwolnić nowy potencjał wzrostu dla Grupy Volkswagen na rynkach wschodzących. Skoda przewodzi działalności Grupy Volkswagen w Indiach, kluczowym rynku i przyszłym centrum eksportowym w ramach strategii internacjonalizacji. Ponadto, wykorzystując dynamicznie rozwijające się rynki, takie jak Kazachstan i Wietnam, Skoda dywersyfikuje swoją globalną obecność i uzyskuje dostęp do obiecujących regionów.
Kluczowym czynnikiem długoterminowego sukcesu korporacyjnego Skody jest zrównoważony rozwój, mocno zakorzeniony w jej strategii transformacji. Firma priorytetowo traktuje minimalizowanie wpływu swoich działań na środowisko w całym łańcuchu wartości, napędzanie zrównoważonego wzrostu i promowanie zasad gospodarki o obiegu zamkniętym. Obejmuje to produkty, łańcuch dostaw, procesy produkcyjne, sprzedaż detaliczną i szerszy kontekst środowiskowy, w którym działa. Ponadto Skoda dąży do osiągnięcia neutralnego bilansu emisji CO2 przy produkcji we wszystkich swoich zakładach w Czechach i Indiach do 2030 roku, przy czym fabryka Vrchlabi w Czechach osiągnęła ten kamień milowy już w 2020 roku.
Škoda
Skoda dalej rozszerza swój globalny zasięg: jako integralna część grupy marek Core (marki wolumenowe Grupy Volkswagen), Skoda wykorzystuje swoje doświadczenie na wrażliwych cenowo rynkach wzrostu i wnosi know-how, aby uwolnić nowy potencjał wzrostu dla Grupy Volkswagen na rynkach wschodzących. Skoda przewodzi działalności Grupy Volkswagen w Indiach, kluczowym rynku i przyszłym centrum eksportowym w ramach strategii internacjonalizacji. Ponadto, wykorzystując dynamicznie rozwijające się rynki, takie jak Kazachstan i Wietnam, Skoda dywersyfikuje swoją globalną obecność i uzyskuje dostęp do obiecujących regionów.
Kluczowym czynnikiem długoterminowego sukcesu korporacyjnego Skody jest zrównoważony rozwój, mocno zakorzeniony w jej strategii transformacji. Firma priorytetowo traktuje minimalizowanie wpływu swoich działań na środowisko w całym łańcuchu wartości, napędzanie zrównoważonego wzrostu i promowanie zasad gospodarki o obiegu zamkniętym. Obejmuje to produkty, łańcuch dostaw, procesy produkcyjne, sprzedaż detaliczną i szerszy kontekst środowiskowy, w którym działa. Ponadto Skoda dąży do osiągnięcia neutralnego bilansu emisji CO2 przy produkcji we wszystkich swoich zakładach w Czechach i Indiach do 2030 roku, przy czym fabryka Vrchlabi w Czechach osiągnęła ten kamień milowy już w 2020 roku.
Škoda