Elektromobilność


Zapoznaj się z elektromobilnością: w pełni elektryczne samochody marek Grupy Volkswagen to przyjemność z jazdy, innowacyjne technologie i zrównoważona mobilność. Poprzez cross-markową kampanię komunikacyjną Enter Electric, Grupa Volkswagen kładzie wyraźny nacisk na edukację. Inicjatywa pozwala rozwiewać wątpliwości, obala powszechne mity i uprzedzenia, a także szczegółowo wyjaśnia zalety elektromobilności. Poruszane są w niej takie tematy, jak przydatność do codziennego użytku, żywotność akumulatorów, wygoda ładowania, korzyści finansowe i zrównoważony rozwój.

Koszty


Akumulator


Ładowanie



Zrównoważony rozwój


Enter Electric! Grupa Volkswagen wprowadza cross-markową inicjatywę


Grupa Volkswagen rozpoczyna swoją pierwszą w historii kampanię komunikacyjną obejmującą różne marki, aby wzbudzić zainteresowanie elektromobilnością. Kampania będzie prezentować jasne fakty i przejrzyste komunikaty w szerokiej gamie formatów, aby obalić mity, w które wciąż powszechnie się wierzy.

Podane dane dotyczące zużycia paliwa i emisji spalin nie odnoszą się do pojedynczego pojazdu i nie stanowią części oferty, lecz służą wyłącznie do porównania różnych pojazdów. Dodatkowe wyposażenie i akcesoria (w tym rozmiar opon itp.) mogą w zauważalny sposób zmieniać istotne parametry pojazdu, takie jak masa, opory toczenia i aerodynamika, co przekłada się na zużycie paliwa/energii, emisję CO2 i właściwości jezdne pojazdu; dotyczy to także warunków pogodowych i drogowych oraz stylu jazdy kierowcy. Więcej informacji na temat oficjalnych danych dotyczących zużycia paliwa i emisji CO2 dla nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku po zużyciu paliwa, emisji CO2 i zużyciu energii dla nowych modeli samochodów osobowych”, który jest dostępny bezpłatnie we wszystkich salonach sprzedaży oraz w DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, D-73760 Ostfildern, Niemcy oraz na stronie www.dat.de/co2.