CUPRA
CUPRA to nieszablonowa marka, która łączy budzący emocje design, świetne osiągi z napędem elektrycznym. A to wszystko, by inspirować świat z Barcelony. Przełomowa i wyróżniająca się CUPRA budzi emocje, to marka dla tych, którzy chcą wyróżnić się z tłumu. Przełomowa i buntownicza – od momentu wprowadzenia na rynek w 2018 r. CUPRA stała się jedną z najszybciej rozwijających się marek samochodów w Europie. Do 2023 roku marka ma być w pełni zelektryfikowana.
Martorell, Hiszpania
Od
2018
Pracownicy
ok. 15 000
CUPRA ma prosty cel: tworzyć budzące emocje samochody o świetnym designie i takich samych osiągach. Sportowe i ekscytujące, pełne pasji i przyciągające wzrok: hiszpańska marka jest dowodem na to, że samochody elektryczne nie muszą być nudne.
Każdy nowy model oznacza również nowy kamień milowy w definiowaniu tożsamości CUPRA: są to CUPRA Ateca, wyjątkowy model w swoim segmencie; CUPRA Leon, pierwszy model w wersji hybrydowej plug-in; CUPRA Formentor, pierwszy model opracowany wyłącznie przez markę oraz CUPRA Born, pierwszy w 100% elektryczny pojazd marki. A to dopiero początek ekscytującej podróży. W kolejnych latach CUPRA zmieni świat elektrycznej jazdy dzięki nowym modelom – CUPRA Tavascan, CUPRA Terramar i CUPRA Raval.
CUPRA nie boi się wyzwań, kwestionuje status quo, dba o emocje na drodze i poza nią. Wraz ze swoimi oddanymi fanami, CUPRA Tribe, marka jest przykładem współczesnych wartości i inspiracją dla nowego pokolenia. Marka zamierza stać się jedną z wiodących hiszpańskich marek na świecie. CUPRA posiada ponad 700 salonów CUPRA na całym świecie, w tym dziewięć obiektów CUPRA City – w Mexico City, Monachium, Mediolanie, Lizbonie, Rotterdamie, Sydney, Berlinie, Paryżu i Madrycie. Kolejne pojawią się w Manchesterze, Stambule i Wiedniu. Pierwszym ważnym krokiem w strategii globalizacji była Australia, a do końca dekady CUPRA wejdzie na rynek amerykański.
* pracownicy marek SEAT i CUPRA łącznie
CUPRA
Każdy nowy model oznacza również nowy kamień milowy w definiowaniu tożsamości CUPRA: są to CUPRA Ateca, wyjątkowy model w swoim segmencie; CUPRA Leon, pierwszy model w wersji hybrydowej plug-in; CUPRA Formentor, pierwszy model opracowany wyłącznie przez markę oraz CUPRA Born, pierwszy w 100% elektryczny pojazd marki. A to dopiero początek ekscytującej podróży. W kolejnych latach CUPRA zmieni świat elektrycznej jazdy dzięki nowym modelom – CUPRA Tavascan, CUPRA Terramar i CUPRA Raval.
CUPRA nie boi się wyzwań, kwestionuje status quo, dba o emocje na drodze i poza nią. Wraz ze swoimi oddanymi fanami, CUPRA Tribe, marka jest przykładem współczesnych wartości i inspiracją dla nowego pokolenia. Marka zamierza stać się jedną z wiodących hiszpańskich marek na świecie. CUPRA posiada ponad 700 salonów CUPRA na całym świecie, w tym dziewięć obiektów CUPRA City – w Mexico City, Monachium, Mediolanie, Lizbonie, Rotterdamie, Sydney, Berlinie, Paryżu i Madrycie. Kolejne pojawią się w Manchesterze, Stambule i Wiedniu. Pierwszym ważnym krokiem w strategii globalizacji była Australia, a do końca dekady CUPRA wejdzie na rynek amerykański.
* pracownicy marek SEAT i CUPRA łącznie
CUPRA