Volkswagen we współpracy z klientami rozpoczyna kampanię reklamową serwisu oraz Oryginalnych części i akcesoriów Volkswagen®

  • kampania ma na celu podnieść świadomość klientów w zakresie wagi regularnego serwisowania samochodu dla jego bezawaryjnej i bezpiecznej eksploatacji
  • w 10 filmach występują fani marki Volkswagen – Iwona i Tomek Szulżyccy z Gorzowa Wielkopolskiego oraz Natalia Kwiatkowska z Olsztyna – mistrzyni baristów
  • przy realizacji materiałów zrezygnowano z profesjonalnej ekipy filmowej oraz planowania ujęć na rzecz pewnego rodzaju innowacji w takich realizacjach

Marka Volkswagen Samochody Osobowe we współpracy z agencją Riverwood zrealizowała projekt, w ramach którego powstało dziesięć materiałów video, w których klienci marki przedstawiają usługi serwisowe i Oryginalne akcesoria Volkswagen®.

Podane dane dotyczące zużycia paliwa i emisji spalin nie odnoszą się do pojedynczego pojazdu i nie stanowią części oferty, lecz służą wyłącznie do porównania różnych pojazdów. Dodatkowe wyposażenie i akcesoria (w tym rozmiar opon itp.) mogą w zauważalny sposób zmieniać istotne parametry pojazdu, takie jak masa, opory toczenia i aerodynamika, co przekłada się na zużycie paliwa/energii, emisję CO2 i właściwości jezdne pojazdu; dotyczy to także warunków pogodowych i drogowych oraz stylu jazdy kierowcy. Więcej informacji na temat oficjalnych danych dotyczących zużycia paliwa i emisji CO2 dla nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku po zużyciu paliwa, emisji CO2 i zużyciu energii dla nowych modeli samochodów osobowych”, który jest dostępny bezpłatnie we wszystkich salonach sprzedaży oraz w DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, D-73760 Ostfildern, Niemcy oraz na stronie www.dat.de/co2.