#Project1Hour: 660.000 pracowników Grupy Volkswagen rozpoczyna największą kampanię na rzecz ochrony klimatu w historii koncernu

  • podczas tegorocznego Międzynarodowego Dnia Ziemi pracownicy Grupy Volkswagen przerywają pracę na godzinę, aby omówić swój wkład w ochronę klimatu
  • pracownicy zakomunikują swoje cele klimatyczne pod hasztagiem #Project1Hour
  • wiele kampanii na rzecz ochrony klimatu opublikowano w Internecie
  • CEO Grupy Volkswagen Herbert Diess: „Z niecierpliwością czekam na sugestie płynące ze strony naszych zakładów na świecie, aby jeszcze bardziej przyspieszyć wspólne działania na rzecz ochrony klimatu”.

Poznań, 22. kwietnia 2021 r. – Od Chattanooga do Pekinu, od Audi po markę Volkswagen Samochody Dostawcze: w Dniu Ziemi, który przypada dzisiaj, dwanaście marek koncernu Volkswagen i ich 660.000 pracowników przygotowują się do wygłoszenia mocnego oświadczenia. Podczas #Project1Hour przerwą pracę na godzinę, aby wspólnie uczyć się ochrony klimatu i opracować konkretne zmiany na lepsze.

Podane dane dotyczące zużycia paliwa i emisji spalin nie odnoszą się do pojedynczego pojazdu i nie stanowią części oferty, lecz służą wyłącznie do porównania różnych pojazdów. Dodatkowe wyposażenie i akcesoria (w tym rozmiar opon itp.) mogą w zauważalny sposób zmieniać istotne parametry pojazdu, takie jak masa, opory toczenia i aerodynamika, co przekłada się na zużycie paliwa/energii, emisję CO2 i właściwości jezdne pojazdu; dotyczy to także warunków pogodowych i drogowych oraz stylu jazdy kierowcy. Więcej informacji na temat oficjalnych danych dotyczących zużycia paliwa i emisji CO2 dla nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku po zużyciu paliwa, emisji CO2 i zużyciu energii dla nowych modeli samochodów osobowych”, który jest dostępny bezpłatnie we wszystkich salonach sprzedaży oraz w DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, D-73760 Ostfildern, Niemcy oraz na stronie www.dat.de/co2.