Kampania reklamowa przygotowana przez studentów Uniwersytetu Artystycznego

  • studenci trzech pracowni Katedry Komunikacji Wizualnej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu w ramach ćwiczeń semestralnych przygotowywali projekt kampanii reklamowej, która ma dotyczyć części zamiennych do samochodów starszych niż 4-letnie, tzw. Economy Parts
  • najlepsze prace można oglądać na stronie https://economy-parts.pl/kampania/, kampania komunikacyjna realizowana jest w internecie oraz w przestrzeni miejskiej 7 miast w Polsce, do których nawiązują grafiki
  • ponad 4-letnie auta grupy Volkswagen stanowią bardzo dużą część parku samochodowego, dedykowane dla nich części zamienne z linii Economy Parts gwarantują niższą cenę napraw w porównaniu z naprawami z użyciem części przeznaczonych na tzw. pierwszy montaż

Poznań, 8. maja 2020 – w ubiegłym roku Volkswagen Group Polska nawiązał współpracę z Wydziałem Grafiki i Komunikacji Wizualnej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, której efektem jest kampania reklamowa części z linii Economy Parts w 7 miastach. Podczas zajęć w pracowniach Znaku i Identyfikacji, Grafiki Informacyjnej oraz Grafiki Kinetycznej studenci – we współpracy z pracownikami Działu Części i Akcesoriów Volkswagen Group Polska – przygotowywali prace konkursowe. Do konkursu zgłoszono kreacje 55 autorów – plakaty, infografiki oraz animacje. Główny zwycięzca konkursu, który odbierze dodatkową nagrodę pieniężną, zostanie wyłoniony po 3 miesiącach kampanii reklamowej w internecie. O zwycięstwie zdecyduje efektywność prezentowanych projektów.

Podane dane dotyczące zużycia paliwa i emisji spalin nie odnoszą się do pojedynczego pojazdu i nie stanowią części oferty, lecz służą wyłącznie do porównania różnych pojazdów. Dodatkowe wyposażenie i akcesoria (w tym rozmiar opon itp.) mogą w zauważalny sposób zmieniać istotne parametry pojazdu, takie jak masa, opory toczenia i aerodynamika, co przekłada się na zużycie paliwa/energii, emisję CO2 i właściwości jezdne pojazdu; dotyczy to także warunków pogodowych i drogowych oraz stylu jazdy kierowcy. Więcej informacji na temat oficjalnych danych dotyczących zużycia paliwa i emisji CO2 dla nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku po zużyciu paliwa, emisji CO2 i zużyciu energii dla nowych modeli samochodów osobowych”, który jest dostępny bezpłatnie we wszystkich salonach sprzedaży oraz w DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, D-73760 Ostfildern, Niemcy oraz na stronie www.dat.de/co2.