Volkswagen Group Polska edukuje kierowców

  • Nowa ogólnopolska kampania edukacyjna Volkswagen Group Polska zwiększa świadomość kierowców
  • Twarzą kampanii „Ubezpieczenie bez wpadek na każdy wypadek” został aktor Jan Peszek
  • Aktor wcielił się w pechowego bohatera zabawnych historii
  • Kampania została uruchomiona w kanałach internetowych

Poznań, 8 grudnia 2017 r. – Znany aktor Jan Peszek został twarzą najnowszej kampanii edukacyjnej Volkswagen Group Polska. Akcja „Ubezpieczenie bez wpadek na każdy wypadek” ma zwiększać świadomość kierowców. W serii utrzymanych w lekkim tonie filmów prezentowane są podstawowe problemy, jakie mogą spotkać każdego kierowcę.

Podane dane dotyczące zużycia paliwa i emisji spalin nie odnoszą się do pojedynczego pojazdu i nie stanowią części oferty, lecz służą wyłącznie do porównania różnych pojazdów. Dodatkowe wyposażenie i akcesoria (w tym rozmiar opon itp.) mogą w zauważalny sposób zmieniać istotne parametry pojazdu, takie jak masa, opory toczenia i aerodynamika, co przekłada się na zużycie paliwa/energii, emisję CO2 i właściwości jezdne pojazdu; dotyczy to także warunków pogodowych i drogowych oraz stylu jazdy kierowcy. Więcej informacji na temat oficjalnych danych dotyczących zużycia paliwa i emisji CO2 dla nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku po zużyciu paliwa, emisji CO2 i zużyciu energii dla nowych modeli samochodów osobowych”, który jest dostępny bezpłatnie we wszystkich salonach sprzedaży oraz w DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, D-73760 Ostfildern, Niemcy oraz na stronie www.dat.de/co2.