Volkswagen Group Night z okazji IAA 2017:
Marka Volkswagen prezentuje nowego I.D.CROZZ II

  • Prezes Zarządu Marki Volkswagen dr Herbert Diess: „Naszym zadaniem jest sprawić, by nowoczesne rozwiązania techniczne stały się dostępne dla wielu ludzi. Jedno jest pewne: Golf przyszłości ponownie musi być autem „dla ludu!”
  • bezemisyjny studyjny SUV pozwala wyobrazić sobie, jak w 2020 roku będzie wyglądał model seryjny

Poznań – Trwa odliczanie do chwili, w której nastąpi prawdziwy przełom w dziedzinie samochodów elektrycznych. Początkiem wielkiej zmiany może być rok 2020. Marka Volkswagen pracując nad innowacyjnymi samochodami elektrycznymi nowej generacji – modelami I.D., I.D.BUZZ oraz I.D.CROZZ – przyspiesza tę epokową zmianę. Dr Herbert Diess, Prezes Zarządu Marki Volkswagen Samochody Osobowe, z okazji Volkswagen Group Night we Frankfurcie, powiedział: „Naszym zadaniem jest sprawić, by nowoczesne rozwiązania techniczne stały się dostępne dla wielu ludzi. To zadanie jest szczególnie ważne właśnie w czasach przełomu technologicznego. Jedno jest pewne: Golf przyszłości znowu musi być samochodem „dla ludu!”

Podane dane dotyczące zużycia paliwa i emisji spalin nie odnoszą się do pojedynczego pojazdu i nie stanowią części oferty, lecz służą wyłącznie do porównania różnych pojazdów. Dodatkowe wyposażenie i akcesoria (w tym rozmiar opon itp.) mogą w zauważalny sposób zmieniać istotne parametry pojazdu, takie jak masa, opory toczenia i aerodynamika, co przekłada się na zużycie paliwa/energii, emisję CO2 i właściwości jezdne pojazdu; dotyczy to także warunków pogodowych i drogowych oraz stylu jazdy kierowcy. Więcej informacji na temat oficjalnych danych dotyczących zużycia paliwa i emisji CO2 dla nowych samochodów osobowych można znaleźć w „Przewodniku po zużyciu paliwa, emisji CO2 i zużyciu energii dla nowych modeli samochodów osobowych”, który jest dostępny bezpłatnie we wszystkich salonach sprzedaży oraz w DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, D-73760 Ostfildern, Niemcy oraz na stronie www.dat.de/co2.